lördag 21 februari 2009

Veckorna

Det känns som allting går fortare och fortare... Men ändå mår jag kanon, jag känner mig inte stressad ett dugg. Veckan som har gått har varit en bra vecka. Det känns som att jag har hunnit med det som skulle göras samt det lilla extra. Ja visst, hann jag till och med att ta några små promenader i Hudiksvall. Det blev förstås några bilder som hamnade på bloggen. Roligt att dokumentera den staden man lever i. Några mötande personer hälsade högt : "hej fotografen".
Det lilla jag ligger efter är faktureringen till mina bröllopspar. Jag brukar skicka en första faktura med det som kallas "bokningsavgift". Det blir väl av någon gång under mars.
Veckan som gick var bra på så sätt att det var ganska få jobb samt ganska få telefon/mail-samtal.
De få kundkontakter ledde till avtal eller bokningar. Uppdrag var riktade mot företag, vilket är intressant eftersom jag säljer timmar.
Gällande mina nätverksmöte var det bra. I onsdags var det BNI; jag fick ett jobb via BNI. I fredags var jag på Rotary; då var det ett givande möte där fanns många av mina kunder. En av våra medlen; Ann-Sofie hade "ego-föredrag". Jag får lova säga vilket föredrag; det var personligt, känslomässigt, proffsigt, fartfyllt,mm.